سیستم های بالابر اونتوس بلوم

BLUM AVENTOS Lift System Family

سیستم‌های بالابر، با اجرای ماهرانه

سیستم‌های بالابر اونتوس طراحی شده‌اند تا حرکت در خانه را به تجربه‌ای بی‌نقص تبدیل کنند و با ارائه عملکرد نامحدود در سبک مدرن، نیازهای شما را برآورده کنند. چه از سیستم‌های بالابر تاشو، بالابر و عبور، بالابر یا چرخشی استفاده کنید، می‌توانید به راحتی و به سرعت اقلام خود را از کابینت‌ها بیرون بیاورید زیرا درب‌ها به سمت بالا حرکت کرده و از مسیر خارج می‌شوند. بدون توجه به نوع کاربرد، ما یک راه‌حل اونتوس برای شما داریم.

انواع سیستم بالابر اونتوس

AVENTOS Lift System Types

اونتوس اچ کا تاپ
AVENTOS HK TOP

سیستم‌های بالابر اونتوس: هماهنگی، کارآمدی و پیشرفت

Aventos Lifting Systems: Coordination, Efficiency and Progress

کارکرد هماهنگ

تمام انواع سیستم‌های بالابر اکنون در نسخه‌ای جمع و جور و عالی ارائه می‌شوند. خانواده اونتوس با طراحی شیک خود می‌تواند ترکیبات جذابی از کابینت‌های دیواری را در هر سناریویی ایجاد کند. مکانیزم‌های بالابر پشت درپوش‌های سفید ابریشمی، خاکستری روشن یا خاکستری تیره پنهان می‌شوند – همرنگ با کابینت یا به عنوان یک تضاد جذاب. عناصر برندینگ سفارشی کابینت‌های شما را منحصر به فرد می‌کند.

چندکاربره و کارآمد

با استفاده از سخت‌افزار خانواده اونتوس، شما دو گزینه برای نصب مکانیزم بالابر دارید: یا با استفاده از پیچ‌های سیستم پیش‌نصب شده یا با استفاده از سیستم موقعیت‌یابی یکپارچه. شما می‌توانید مکانیزم بالابر را سریع، آسان و به درستی نصب کنید – و بدون نیاز به محاسبه به لطف موقعیت‌های نصب از پیش تعریف شده. سیستم BLUMOTION یکپارچه نرم‌بندی و توقف‌های زاویه باز نیز به سادگی تنظیم می‌شوند.

مجموعه‌ای پیشرفته

اونتوس فضای کمی در کابینت‌ها و انبارها اشغال می‌کند. سخت‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که شما تنها به چند مؤلفه مختلف نیاز دارید ولی همچنان آزادی کامل در طراحی دارید: مکانیزم‌ها و اهرم‌های بالابر متقارن برای اندازه‌های مختلف کابینت دیواری مناسب هستند و با تمام فناوری‌های حرکتی سازگارند. علاوه بر این، همان درپوش می‌تواند برای HF top، HS top و HL top استفاده شود. این امر در انتخاب، سفارش و مدیریت تصمیم‌گیری‌ها را ساده می‌کند.

چرا سیستم‌های بالابر بسیار کاربردی هستند؟

دسترسی آسان

سیستم‌های بالابر در کابینت‌های دیواری به خصوص مفید هستند زیرا به کاربران آزادی حرکت کامل می‌دهند، زیرا درب‌ها به سمت بالا حرکت کرده و از مسیر کاربر خارج می‌شوند. در حالی که از آشپزخانه استفاده می‌شود، سیستم‌های بالابر می‌توانند باز بمانند و از مسیر خارج شوند، بنابراین اقلام ذخیره شده همیشه در دسترس هستند.

سهولت عالی در باز و بسته شدن

اونتوس ترکیبی از باز کردن آسان با BLUMOTION یکپارچه است که تجربه باز و بسته کردن کابینت‌ها را به سطح جدیدی می‌رساند. برای ادغام کابینت‌های دیواری بدون دستگیره، به سادگی سیستم بالابر را با فناوری حرکتی مانند SERVO-DRIVE یا TIP-ON تجهیز کنید.

نگهداشتن در هر موقعیت دلخواه

مکانیزم بالابر را به دقت با وزن درب تنظیم کنید و دقیقاً در جایی که می‌خواهید بماند، به لطف توقف متغیر. و همیشه در دسترس برای بسته شدن خواهد بود.

طراحی هماهنگ کابینت‌های دیواری و پایه

آیا از درب‌های عریض در طراحی کابینت خود استفاده می‌کنید؟ با اونتوس، همان طراحی کابینت‌های پایه عریض می‌تواند بدون قطع شدن در فاصله عمودی به کابینت‌های دیواری بالا اعمال شود.